DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

четвртак, 23. август 2012.

♥ TOSE ♥



Za tobom cijeli svijet plače "Čuješ li"
Niko ne može suzu da ne pusti jer "Srce nije kamen"
Nasmij se još jednom sa neba, "Volim osmijeh tvoj"
Ja ću tada da pogledam u nebo, a mjesečina će da mi obasja lice "Pogledaj u mene"
"Ako me pogledaš u oči" u njima ćes vidjeti sjaj
Sjaj suza
S tobom ode "Pola duše, pola srca"
A ono pola osta ovdje sa tvojim pjesmama
Da nas podjeća na tebe
Najsjajnija zvijezdo "Dal' si sretniji(a) gore"
Bio si sve "Naj, naj"
Najmirisnije "Poljsko cvijeće" nek' te sada mladog pokrije
Tvoja "Igra bez granica" nije još završila
Završit će tek kada isčezneš iz naših srca
To se neće dogoditi "Nikada"
"Za ovaj svijet" ti si dao mnogo
"Žao mi je" što si nas napustio
"Bože, brani ga(je) od zla"
"Oprosti" mu grijehe
I nagradi ga za svo dobro koje je učinio
"Što si otišao(la)", prerano nas napustio
Zašto je tvoja tako dobra mlada duša morala zauvijek zaspati?
U duši "Pratim te" u srcu nosim te!

Нема коментара:

Постави коментар