DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

субота, 14. јул 2012.

Tose je bio siromasan do 22.god. kaze
"...moji roditelji dobro znaju sta je siromasan zivot- ili imas jedva ili rezivljavas. To je beda..."

Iz detinjstva pamti:
" Iz tako teskog perioda pamtim sve. Sada shvatam
da je to bila zivotna skola. secam se, imali smo psa. Tata je odlazio u
prodavnici i cesto kupovao bajat hleb, bio je jeftiniji, i to sve pod
izgovorom da je hleb za kuce. u stvari, taj hleb smo jeli mi.
imam roditelje kakve bi svako na svetu pozeleo. Odrastao sam u
harmoniji uz previse ljubavi, i to me odrzava. I zbog toga sam srecan."

Нема коментара:

Постави коментар