DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

четвртак, 3. мај 2012.

Тоше Проески ~ Пушти ме


Тоше Проески ~ Пушти ме

Нема зошто јас да молам
душава сè уште е твоја
но ти друга љубов бараше

Заминуваш и пак се враќаш
но секогаш јас те сфаќам
A ти, дали знаеш каде си

Сакам за друга да патам
сакам и тебе да те вратам
Пушти ме од љубов да умрам
и да пијам и да губам, пушти ме

Со злато љубов не се дари
и не се купува со пари
А ти, крај него љубов бараше

Мислеше искрено те сака
и веднаш му подаде рака
А јас залудно те очекував

Сакам за друга да патам
сакам и тебе да те вратам
Пушти ме од љубов да умрам
и да пијам и да губам, пушти ме

Сакам за друга да патам
сакам и тебе да те вратам
Пушти ме... ♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар