DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

уторак, 1. мај 2012.



Obitelj Toše Proeskog planira objaviti pjesme koje su pronašli u njegovom računalu

KLJUČNI PODACI
  • "Ulažemo u nove pjesme i spotove, a najbitnije mi je da moj brat živi kroz stare, a i nove pjesme"
  • Kazala je kako se njihovi roditelji i dalje teško nose s gubitkom sina


Obitelj Toše Proeskog planira objaviti pjesme koje su pronašli u njegovom računalu Foto: Arhiva
OBITELJ Toše Proeskog pronašla je u njegovom računalu nekoliko pjesama te ih se uskoro spremaju objaviti. Potvrdila je to za Puls sestra tragično preminule pjevačke zvijezde, Dora Risteska, koja je navela: "Ulažemo u nove pjesme i spotove, a najbitnije mi je da moj brat živi kroz stare, a i nove pjesme". Kazala je kako se njihovi roditelji i dalje teško nose s gubitkom sina pa Tošetu i dan danas, četiri godine nakon njegove smrti, po dvaput dnevno odlaze na grob: "Zdravstveno su se malo oporavili, ali od tuge i tog gubitka se nikada neće oporaviti".

Нема коментара:

Постави коментар