DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

уторак, 1. мај 2012.

ICO PANAJOTOVIĆ, tjelohranitelj pokojnog Toše Proeskog, za magazin Plus otkrio je nepoznate detalje iz života "balkanskog princa popa".  Panajotović ni dan danas ne može vjerovati da ga više nema. Ispričao je kako je Toše skrivećki jeo pljeskavice i da su uvijek prije njega probavali sok. Naveo je kako je Tošina najveća ljubav djevojka koja i danas posjećuje njegov grob.





"Bio sam uz Tošu posljednje tri godine njegova života. Pred njegov posljednji nastup, 10 dana prije tragedije, zamolio sam ga da odslušam jednom u životu njegov koncert. Rekao sam mu: `Uvijek sam iza scene, uvijek sam tu negdje pored, a volio bih te jednom slušati i gledati dok pjevaš, baš kao i publika`. Nije mi dozvolio. Rekao mi je: `Osjećam nešto loše. Imam neku tremu. Molim te, ostani sa strane, značilo bi mi mnogo`", otkrio je Tošin tjelohranitelj.

Нема коментара:

Постави коментар