DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

четвртак, 3. мај 2012.

Tose Proeski ~ Rani na usnite


Tose Proeski ~ Rani na usnite (text)

Od mene nikoj podobro ne te znae
Koga ke gi svie vegjite
Nesto smisluvas
Nikoj ziv ne ja cita lesno kako ti
Knigata na moite slabosti,
No se prepravas

Nevera vo kosa ti mirisa
Na kosula kopce ti skinala

Rani na usnite,
No ne se od mene,
A srce po tebe
Vo gradi me grebe
Ke izdrzam
Solzi vo ocite
So drug vo nokite
A mene me lazes
I sto i da kazes
Ke prebolam

Nikoj ziv ne ja cita lesno kako ti
Knigata na moite slabosti,
No se prepravas

Nevera vo kosa ti mirisa
Na kosula kopce ti skinala

Rani na usnite,
No ne se od mene,
A srce po tebe
Vo gradi me grebe
Ke izdrzam
Solzi vo ocite
So drug vo nokite
A mene me lazes
I sto i da kazes
Ke prebolam

Rani na usnite,
No ne se od mene,
A srce po tebe
Vo gradi me grebe
Ke izdrzam
Solzi vo oocite
So drug vo nokite
A mene me lazes
I sto i da kazes
Ke prebolam
A mene me lazes
I sto i da kazes
Ke prebolam ♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар