DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

среда, 16. мај 2012.


Šerbedžija ispunio Tošin amanet
Pesmu "Kruševo" za koju je muziku napisao Toše Proeski a tekst Miroslav Rus,  po ideji makedonske muzičke legende,  premijerno će izvesti poznati glumac 25. aprila, kada će biti otvorena Tošina spomen kuća.
Svetski poznata zvezda, Rade Šerbedžija snimio je pesmu "Kruševo" za koju je muziku napisao Toše Proeski, nekoliko dana pre tragičnog događaja.Za kompoziciju će biti snimljen  i video spot, koji će biti promovisan 25 aprila, na dan otvaranja Spomen kuće „Toše Proeski" .Tekst pesme napisao je Miroslav Rus, po ideji makedonske muzičke legende.
Sa realizacijom pesme" Kruševo" i sa spotom za istu, ispunili smo veliku Tošinu želju.On je imao nameru da otpeva pesmu za svoj grad, a to je otkrio i u dokumentarcu "Pet godina Balkana".Pri poslednjem susretu sa Miroslavom u Zagrebu,Toše je podelio svoju ideju sa njim i počeo je da mu opisuje svoje misli, koje je hrvatski autor pretočio u tekst , kaže fondacija Toše Proeski.
Ideja fondacije je bila da se ova pesma snimi u crkvenom ili dečijem horu.Nakon dugog razmišljanja došli su do zaključka da je najbolji izbor Rade Šerbedžija, koji kao vrhunski glumac najbolje može da iznese emocije teksta. Popularni glumac odmah je prihvatio njihovu ponudu.On će biti glavni lik u spotu "Kruševo"

Pri jednom mom dolasku u Makedoniju,sa Igorom Džambazovim odlučili smo da posetimo Kruševo.Otišli smo do hotela "Montana",gde smo naišli na jednu grupu koja je zabavljala goste.Odmah sam zapazio 16-godišnjeg dečaka sa predivnim glasom. Kada je zapevao "Jovano Jovanke" pridružio sam mu se sa Igorom i zajedno smo otpevali pesmu. Kasnije, kada je postao zvezda, shvatio sam da je Toše bio taj dečak, koji je stavio pečat maestralno izvedenoj interpretaciji. Jako sam ga voleo i saosećao sam sa njegovom porodicom kao da sam član iste, izjavio je Šerbedžija.
Kompoziciju "Kruševo" popularni glumac je snimio na hrvatskom i makedonskom jeziku.Prepev na makedonski je izveo Ognjen Nedelkovski.
Prema najavama, na dan otvaranja Spomen kuće biće prisutan i Rade Šerbedžija, koji će uživo izvesti pesmu.

Deo pesme "Kruševo:
Gore gdje je zvijezda roj
gdje spavaju ljudi dragi
moja majka,moj otac...da ih vide
sve moje pjesme kao tragove
Tamo jednom srešću vas
u tišini vječnog mira
gdje me takla Božja ruka
sa neba mog voljenog manastira
dnevnik.com.mk

Нема коментара:

Постави коментар