DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

среда, 13. јун 2012.

Delic iz knjige žalosti
„Kad god čujem tvoj glas, pomislim da pjeva anđeo.“ Marija, Sarajevo
„Život upravo prolazi. Tamo gdje si ti, tamo je početak dobrote. Čuvaj mi mjesto.“ Sofće, Sydney
„Ostavio si stotine poruka ljubavi. Hvala ti.“ Doris
„ Anđele, sinoć je stadion bio pun, a prazan, manastir je prazan večeras bez ikona, a pun jer ga je tvoja duša osvijetlila. „ Anđela, Anna
„Gospodine, hvala ti što si me doveo na put Preobraženja.“ Devojče
„Bio si i ostao moja zvijezda.“ Sanja
„Na vrhu planine smo za tebe i uvijek ćemo biti kao što su ti bio za nas.“ Teodora
„Naše svjetlo.“ Maja, Bitola
„Istinske legende nikad ne umiru.“ Kratovo
„Nikada nećeš otići iz moje duše.“ Radojka, Zagreb
„Kada bi suze bile riječi, knjiga ljubavi koju pišem za tebe nikada ne bi imala kraj.“ Ivona, Niš

Нема коментара:

Постави коментар