DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

недеља, 29. април 2012.

Aki Rahimovski: Toše Proeski mi je bio kao dijete

Deo intervijua, uradjenog sa Akijem Rahimovskim, novembra 2008 (izdvojen deo o Tosetu)

Vrlo dobro ste poznavali Tošeta Proeskog i često kažete da danas svi pričaju o njemu, i oni koji su ga znali i oni koji nisu.


– Ne volim pričat o tome, Tošeta treba ostaviti na miru. Smeta mi produciranje njegovog imena kroz intervjue ljudi koji ga gotovo nisu ni poznavali. Toše se bukvalno dogodio kao fenomen, nešto što se rađa na svakih 100 godina. Šta da kažem? Doživljavao sam ga kao svoje dijete, istog je godišta kao moj sin. Pjevali smo nekoliko puta zajedno, on je obožavao "Valjak". A voleo je i mene jer sam, pored Vlatka, za njega bio neko ko je van granica Makedonije uspeo da osvetla obraz našoj muzičkoj naciji. Malo mu je falilo da postane svjetska faca, što će se i vidjeti kad izađe njegov album na engleskom jeziku. Kad sam se čuo s njegovim producentom, koji inače sarađuje s Kleptonom, rekao mi je da je jednostavno znao da je Toše rođen za zvijezdu čim je ušao u studio. Ipak, sve se prerano završilo…na veliku žalost.

Нема коментара:

Постави коментар