DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

среда, 25. април 2012.

Tošetov otac još uvek razgovara sa njim!

Pomen povodom četiri godine od kada je preminuo Todor Toše Proeski održan je u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji i BiH. Na pomenu priređenom u Crkvi Sv. Bogorodice u Kruševu obeležen je 16. oktobar, dan u kom je pre četiri godine život izgubio popularni pevač, a jedan od njegovih menadžera kaže da njegov otac Nikola i sada razgovara sa njim! U Kruševu obeležena četvrta godišnjica smrti pop pevača



Alo ponedeljak, 17. oktobar 2011.

- Tošetov otac svaki dan odlazi u manastir u Kruševu i razgovara s neprežaljenim sinom. Za njega oporavka nema - otkrio je Miroslav Popović za „24.sata.hr“. Hrvatski portal navodi da jedinu utehu majka Dominika i otac Nikola pronalaze u unuku Kristijanu, sinu sestre poznatog pevača.
Juče ujutro, članovi porodice, prijatelji i Tošetovi fanovi okupili su se ispred Elektrotehničke škole u Kruševu, a potom je u Crkvi Sv. Bogorodice održan parastos. Povodom obeležavanja četvrte godine od smrti Tošeta Proeskog organizovan je i maraton, te je 18 momaka i devojaka trčalo trku od Nove Gradiške iz Hrvatske, gde je pre četiri godine pevač izgubio život, do njegovog groba na Gumenju u rodnom Kruševu.
Maratonci su trku trčali 78 časova, a tokom nje su zastali pored „Beogradske arene“ u znak sećanja na koncert koji je Toše održao 2007. godine. Zastali su i u Skoplju, gde su pozdravili Tošetove fanove. Juče oko 17 časova maratonci su pristigli i u Kruševo, na groblje Gumenje, gde su položili vence, a na grobu je postavljena granitna vaza teška 230 kilograma, na kojoj je uklesan lik Tošeta Proeskog.
Kolege žale za Tošetom
Marija Šerifović: Bol nosim u sebi
– Svako ko je voleo Tošeta svoj bol nosi u sebi. Njegova porodica, naravno, ima najteži bol, a on nikada neće zaista umreti. Postoje njegove pesme i ja se nadam da će se ljudima koji ga vole dopasti kako smo ih mi, njegove kolege, interpretirali na koncertu njemu posvećenom.
Leontina: Lepo je sećanje na njega
- Neukusno je bilo kakve izjave davati povodom toga. To je tragedija i za muziku, i za porodicu, i za prijatelje. Lepo je sećati ga se na bilo koji način.
Goca Tržan: Učio me je da se smejem dok pevam
- Pamtim ga kao vaspitanog, ambicioznog i talentovanog dečaka. Imala sam ogromnu sreću da sa njim snimim duet i na svakom svom koncertu pevam pesmu sa osmehom na licu, jer me je on učio da se smejem dok pevam.
Sergej Ćetković: Podseća me na dobre stvari
- Nažalost, prolazi i četvrta godina bez čoveka koji je toliko ostavio iza sebe. Njegov glas, muzika, dela su tu da nas podsete na dobre stvari. Žao mi je što nisam imao priliku da ga bolje upoznam.
D. Petrović - A. Radojević

Нема коментара:

Постави коментар