DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

петак, 27. април 2012.

Toše izdahnuo već na autoputu


 

Toše Proeski
TOŠE Proeski nije stradao od udara u zaštitnu ogradu, već prilikom udara „tuarega“ u zadnji deo šlepera. To tvrdi veštak Darko Konjević iz Slavonskog Broda, koji je izvršio uviđaj na mestu nesreće, u kojoj je 16. oktobra 2007. godine, na autoputu Zageb - Lipovac, kod Nove Gradiške, poginuo slavni makedonoki pevač.
- Prednja strana vozila u kojem je bio Toše, zbog siline udarca, podvukla se pod tovarni sanduk šlepera, koji je u tom trenutku snažno pritisnuo krov „tuarega“ između
vrata i vetrobrana s desne strane, na kojoj je Proeski bio u poluležećem položaju i vezan sigurnosnim pojasom - ispričao je za hrvatsku štampu Konjević. - Od jakog udarca, pevačevo telo se naglo trznulo i podiglo, a krov vozila se u tom trenutku silovitom snagom spuštao prema njegovoj glavi. Pevačeva smrt je nastupila zbog takozvanog micanja glave prema donjem delu tela. Vozila su zatim nastavila zajedno da se kreću još nekoliko desetina metara, a onda je šleper odbacio pevačev automobil u stranu, koji je desnom stranom udario u zaštitnu ogradu i potom se zaustavio okrenut u suprotnom smeru.
Konjević je još istakao da se u Tošetovom „tuaregu“ u trenutku nesreće nije aktivirao nijedan od sedam vazdušnih jastuka.
- Neposredno posle nesreće testirali smo upravljačku jedinicu koja koordinira sve vazdušne jastuke i začudili smo se kada smo shvatili da taj mehanizam uopšte nije dobio informaciju da se sudar dogodio. U izveštaju sam napisao da je uzrok nesreće nedovoljan razmak. „Tuareg“ je mogao da vozi i 200 kilometara na sat, ali da se držao leve kolovozne trake, ništa se ne bi desilo. Ključna stvar nesreće je da se pre sudara „tuareg“ kretao na desnoj traci, počeo je da sustiže ispred sebe sporije vozilo, ali nije na vreme počeo da ga pretiče.
Prema prošlogodišnjem izveštaju veštaka s Tehničkog fakulteta u Bitolju, glavni krivac za nesreću nije brzina, već nepažnja vozača „tuarega“ Georgija Georgijevskog.

Нема коментара:

Постави коментар