DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

недеља, 22. април 2012.

Тоше Проески ~ Никој како тебе не бакнува Немој да ме гледаш Немој очи да ми бараш За тебе ме нема Јас и ти сме болка стара Подобро да не знам Каде и со кој си сега И одовде бегам Кога веќе не ти требам Казна е И со тебе, но и без тебе И овој живот мој, не е бајка бела Штом те имав, па те немам Никој како тебе не бакнува За тоа си родена Не знам дал' ќе успеам Да простам сè и да заборавам Не сакам да слушнам Ниту збор да знам за тебе Ќе смирам душа Ако бидам сам со себе Нема пат за назад Нема веќе да сме цели Што и да ми кажат Кога некој трет нè дели Казна е И со тебе но и без тебе И овој живот мој, не е бајка бела Штом те имав, па те немам Никој како тебе не бакнува За тоа си родена Не знам дал' ќе успеам Да простам сè и да заборавам ♥♥♥



Нема коментара:

Постави коментар