DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

уторак, 24. април 2012.

Tose Proeski ~ Jos i danas zamirise tresnja

Tose Proeski ~ Jos i danas zamirise tresnja


Još i danas zamiriše trešnja
u proljeće kao davno prije
jedna trešnja danima daleko
tamo gdje me već odavno nije

Rekao sam kad poći sam mor'o
spalite mi i kuću i njivu
samo trešnju ostavite staru
kad navratim da je vidim živu

Sta to ima u ljudima tužno
da ulaze u tuđe živote
ko to živi u prošlosti mojoj
a još nije umro od sramote

Sta to ima u ljudima tužno
da ulaze u tuđe živote
ko to živi u prošlosti mojoj
a još nije umro od sramote

Rekao sam u vjetar sam prič'o
nikog nije bilo da me čuje
lijepu pjesmu ne voli baš svatko
neko baca kamen na slavuje

Nije nebo ono što vam nude
nije sunce od zlata i moći
kad bi mogli prodali bi Boga
njima niko ne može pomoći

Sta to ima u ljudima tužno
da ulaze u tuđe živote
ko to živi u prošlosti mojoj
a još nije umro od sramote

Sta to ima u ljudima tužno
da ulaze u tuđe živote
ko to živi u prošlosti mojoj
a još nije umro od sramote ♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар