DOBRO DOSLI!

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG, SVI VI KOJI VOLITE NASEG ANDJELA TOSETA PROESKOG! Nadam se da ce vam se svideti moj blog... ♥ ... Komentarisite, molim vas!


Tose, zauvek si u mom srcu.... tu ces i ostati! ♥

среда, 25. април 2012.

Svet plus pre 22 dana
Dragana Mirković i njen suprug Toni Bijelić su pre dve nedelje dodelili plaketu i sumu od 5.000 evra za fondaciju „Toše Proeski“. Pevačica i njen muž već su razmišljali o ovom potezu, ali su se sada poklopile sve kockice, pa su na televiziji DM uručili donaciju rođaku pokojnog makedonskog pevača Hristu Hristoskom, inače glavnom čoveku u pomenutoj fondaciji. "Nije postojao drugi povod osim Tonijeve i moje želje" - kaže Dragana za Kurir

2 коментара:

  1. - Nije postojao drugi povod osim Tonijeve i moje želje - kaže Dragana i dodaje:

    - Meni je mnogo žao tog dečka. Svaki put kad ga vidim na televiziji, duša me zaboli. Pevačica Kaliopi nam je pomogla da dođemo do ove fondacije i tako realizujemo naše želje.
    Lepo, nema šta!

    ОдговориИзбриши